لورا سانچز و احمد سعیدی

احتمالا شما هم تصاویری که اخیرا احمد سعیدی خواننده جوان کشورمان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است را دیده اید.

در این ویدئو که احمد سعیدی خود آن را ضبط کرده است در کنار نامزدش در خودروی شخصیشان گرفته است.

و اما سوالی که پیش می آید این است که نامزد او چه کسی است؟

لورا سانچز

دختر زیبارویی که کنار سعیدی نشسته است کسی نیست جز لورا سانچز مدل معروف آمریکایی که البته اصالتا آلمانی است.

سانچز علاوه بر فعالیت در صنعت مدلینگ، بلاگر بسیار موفقی در اینستاگرام است. وی به تازگی فعالیت بسیار گسترده ای نیز در زمینه رقص و بازیگری داشته که بسیار مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفته است. همچنین سانچز در یکی از موزیک ویدئوهای احمد سعیدی به عنوان مدل حضور داشته که اولین فعالیت هنری مشترکی این دوهنرمند میباشد.

البته لورا سانچز حرفه مدلینگ را از سال 2011 شروع کرد و بعد از آن با برندهای مختلف آرایش در زمینه مدلینگ همکاری داشته است.

لورا و احمد همکاریشان را با موزیک ویدئو موهاتو که بالا میبندی آغاز کردند و پس از آن در چند موزیک ویدئو دیگر هم حضور مشترک داشتند.

ازدواج لورا و احمد از شایعه تا واقعیت

ولی چیزی که باعث شد اذهان عمومی را به سمت ازدواج این دو هنرمند سوق دهد کلیپی بود که به تازگی از صفحه احمد سعیدی منتشر شد که شواهد اینطور نشان میدهد که این دو نامزد هستند.

با اینهمه هیچکدام از انها موضوعی مبنی بر رابطه و یا ازدواجشان در پیج شخصیشان منتشر نکرده اند و یا شاید هم رسمی نشده است.

همانطور که میدانید احمد سعیدی خواننده نسل جوان کشورمان است که در سال 1393 به کشور آمریکا مهاجرت کرده است تا زندگی و کار حرفه ایش را در آن کشور ادامه دهد.

این خواننده شیرازی الاصل که تحصیلاتش نیز هیچ ارتباطی به حرفه کاریش ندارد، مدرک کامپیوتر دارد ولی علاقه اصلیش خوانندگی و آهنگسازی است.

دیدگاه خود را بگذارید