دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی حسین مهدویان قسمت 6

این سریال زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان و بازی بهترین بازیگران(جواد عزتی،رعنا آزادی فر،هانیه توسلی،ساوش تهمورث  با تهیه کندگی محمد رضا تخت کیانیان)

سریال نمایش خانگی زخم کاری (Zakhme Kari Series) جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی دنبال میشود. داستان سریال خانگی زخم کاری توسط محمد حسین مهدویان و اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد به رشته تحریر درآمده است.

از آرتیست های آن می‌توان به ترکیبی از هنرمندهای سینمایی، تلویزیونی از جمله الهه حصاری، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، کاظم هژیر آزاد، مائده طهماسبی، مرتضا امینی‌تبار، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مه یاس پازوکی، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی‌پور، هانیه توسلی و … اشاره کرد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال زخم کاری و مطالعه حواشی این سریال خاص و جنجالی در ادامه همراه رخشاره باشید.

 دراین سریال هنرمندانی نظیره:

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی؛ با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یار پازوکی.

اگر قصد تماشای فیلم و سریال زخم سریال را با قانونی و با پرداخت هزینه و مصرف اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنی.

دانلود سریال سیاوش

  • کارگردان : سروش محمد زاده
  • نویسنده :نیمااقلیما
  • ژانر:ملو درام
  • انتشار :۱۳۹۹
  • مدت زمان پخش:۱۶۰ دقیقه
  • تعداد قسمت :۱۸
  • کیفیت:HD
  • نسخه :اورجینال

سیاوش یک کشتی گیره که نامردش میمره  براثر مریضی و دختری به نام که مارال   که سیاوشو خیلی دوست داره و   کمک پدرش و صحنه سازی ها برای سیاوش نقشه میکشند که به سیاوش برسه و نقشه از این قراره که مارا ل فرار کرده و دزدیده شده و سیاوش بخاطر پول عمل نامزدش که مجبور میشه به شمال بره برای پیدا کردن مارال.

بازیگران:

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری حضور دارند و مجید صالحی.

سریالشیاوش با کارگردانی سروش محمد زاده که اواین سریال نمایش خانگی وی به حساب می اید و در ایران و درس ال ۱۳۹۹ ساخته شده است و موضوع سریال  اجتماعی درام است که داستان یک خانواده را روایت میکند فیلم برداری سریال در تهران انجام شده و لوکشین  بخش پایانی  آن در شهر مشهد انجام شده است  و به مدت هفت ماه طول کشیده

 در سایت زیر

 یک یاز معتبرین و با سابقه ترین سایت های دانلود فیلم و سریال است که سال ها فعالیت میکند   و مخاطبان بسیاری  این سایت را همراهی می کنند

سایت فیلم و سریال به روز ترین سریال های در حال پخش همچون زخم کاری،همرفیق،سیاوش،گیسو،میخواهم زنده بمانم،ملکه گدایان شب های مافیا، و ……. را برای دسترسی و دانلود سریع در اخیتار دنبال کنندگان قرار داده است

این سایت جز فیلم های ایرانی فیلم های خارجی و دوبله شده و زیر نویس دار را برای تماشای شما قرار داده همچکن کروئلا گه محصول کشور آمریکا و بریتانیا با بهترین کیفیت  ،فسلم خشم مردانه محصول کشور آمریکا و بریتانیا با بالاترین کیفیت و فیلم  ولاد دیوانه محصول کشور ترکیه را در اختیار گذاشته است.

دیدگاه خود را بگذارید