با اعضای گروه BTS آشنا شوید

موسیقی کی پاپ از سبک های موسیقی در کره جنوبی می باشد که بسیار محبوب است. این سبک به سبک تیلور سوئیفت از آمریکا شباهت دارد. کی پاپ مخفف سبک پاپ کره ای است که موسیقی محبوب کره محسوب می شود. موسیقی کی پاپ از اوایل دهه ۹۰ میلادی به وجود آمده است و در سال ۲۰۱۲ به محبوبیت جهانی رسید. در این سال آهنگ Gangamstyle  بیش از یک میلیارد بازدید را در یوتیوب داشت و به محبوبیت جهانی رسید .

برای اولین بار موسیقی پاپ کره ای را  سال ۱۹۹۲ گروه رقصنده هیپ هاپ ایده ی آن را پایه گذاری کرد. این گروه در یک مسابقه تلویزیونی یک تک آهنگ اجرا کردند و کم ترین امتیاز را کسب کردند . بعد از پخش این تک آهنگ در تلویزیون ، این آهنگ به پرطرفدارترین آهنگ در جدول تک آهنگ های گروه جنوبی تبدیل گشت.

در ادامه این مطلب با یکی از گروه های موسیقی کی پاپ کره ای که طرفداران زیاد و محبوبیت بیشتری را دارد آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید.

گروه بی تی اس (BTS)

بی تی اس گروه پسرانه با هفت عضو می باشد که در سال ۲۰۱۳‌ فعالیت خود را آغاز نموده است و اکنون به عنوان بزرگترین بوی بند جهان شناخته شده اند. اعضای این گروه شامل کیم سوکجین، مین یونگی، جونگ هوسوک، کیم نامجون، پارک جیمین، کیم تهیونگ، جئون جونگ کوک می باشد که در ادامه بیوگرافی هر یک را ذکر خواهیم نمود. از خوانندگان ایرانی در این سبک حامد همایون بسیار موفق است.

کیم سوکجین بزرگترین عضو بی تی اس به شمار می رود که در سال ۴ دسامبر ۱۹۹۴ در گواچون استان گیونگی دو متولد شده است . وی با نام هنری جین نیز شناخته شده است. جایگاه جین در گروه به عنوان وکالیست و ویژوال می باشد. کیم سوکجین علاوه بر فعالیت در گروه به اهنگسازی بصورت سولو نیز پرداخته است که از اهنگ های معروف او می توانMoon  Epiphany و Abyss را ذکر نمود.

مین یونگی از دیگر اعضای گروه بی تی اس می باشد که در ۹ مارس ۱۹۹۲ در منطقه بوک، دگو متولد شده است. یونگی با نام های هنری شوگا و آگوست دی نیز شناخته شده است. شوگا به عنوان رپر در بی تی اس فعالیت دارد و علاوه بر آن اهنگسازی نیز می پردازد. از بهترین اهنگ های سولوی شوگا می توان به Daechwita, people و Eight اشاره نمود.

کیم نامجون در سال ۲۰۱۰ به عنوان نخستین عضو گروه وارد بی تی اس شد و به عنوان لیدر این گروه انتخاب گردید. اون در ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ در ایلسان کره جنوبی به دنیا آمده است. جایگاه او بی تی اس به عنوان رپر می باشد که علاوه بر آن در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت دارد. کیم نامجون در ابتدا نام هنری رپ مانستر به معنای هیولای رپ را برای خود انتخاب نمود اما پس از مدتی نام هنری خود را به RM تغییر داد. نامجون نیز همانند دیگر اعضای گروه به صورت تنها نیز به فعالیت پرداخته است که از کارهای او می توان به Bicycle, UGH, Respect اشاره نمود.

دیدگاه خود را بگذارید