خدمات سایت های موزیک برای ما ایرانی ها

انسان موجودی است که در مواجه با موقعیت های گوناگون در طول روز حالات گوناگونی به خود میبیند. شاید یکی از تفاوت های اصلی انسان با سایر موجودات نیز همین تغییر خلقیات و روحیات او باشد. چه انسان هایی که اسیر حالات غیرعادی و بد خود می شوند و مرتکب اعمالی می شوند که بعدهابرای او پشیمانی به بار می آورند و چه انسان هایی که همیشه خود را با روحیه بالا و شاد نگه می دارند و کارهای روزمره خود را با کیفیت بالایی انجام می دهند. در ادامه مطلب چند نمونه از عمده حالات روحی ما ایرانی ها را بررسی خواهیم کرد.

اکثر ما ایرانی ها در دو حالت شاد و غمگین قرار داریم و چیزی به صورت حدوسط نمی شناسیم!

اگر اوضاع مادی ما رو به راه باشد دنبال دانلود آهنگ خوانندگان ایرانی خواهیم رفت و گذر زمان را نیز فراموش می کنیم، سعی می کنیم به این صورت شادی خودمان را حفظ کنیم که در شرایط فعلی جامعه ما امری سخت است!

بعضی وقت این شادی مربوط به مسائل مالی و…نمی باشد و می تواند یک جشن یا مراسم سنتی ما باشد. از این دست مراسم می توان به جشن های عروسی یا تولد اشاره کرد. خب معلوم است که برای دانلود اهنگ تولد نیز دوباره به سایت های موزیک مانند بیپ موزیک سری بزنیم. شاید یکی از راحت ترین جست و جوها در اینترنت فارسی جست و جو برای موزیک باشد(چه آهنگ های غمگین و چه شاد) زیرا سایت های بسیاری با تنوع جالب وجود دارد.

در مقابل این حالات شاد ما که عموما عمر آن بسیار کم است دوباره باید به حالت عادی و غمناک خودمان برگردیم. البته لازم به ذکر است که همیشه این حزن و اندوه به خاطر مشکلات نیست و بعضا برای مراسم های مذهبی خود نیز مانند تاسوعا و عاشورای حسینی اندوهگین می شویم. اصلا شاید بعضی وقت ها دلمان پر باشد و مثلا بخواهیم یک دعای عهد بخوانیم و با خدای خودمان خلوت کنیم. در هر صورت آن چیزی که مبرهن است این می باشد که در هر حالت موزیک بر روحیه انسان تاثیر شگرف و مستقیمی دارد. پس سعی کنیم همیشه خودمان را به دنیای موسیقی بسپاریم و از آن لذت ببریم. مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

دیدگاه خود را بگذارید