بیوگرافی محسن میرزازاده

حتما شما هم برای حداقل یک بار اجرای شاد و دلنشین محسن میرزازاده را از تلویزیون تماشا کرده اید. خواننده ای خوش صدا ، خوش ذوق ، شاد و خلاق که اجراهایش طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. او با تفکیک سبک سنتی و محلی و استفاده از گویش‌های محلی سبک و حال و هوای جدیدی را به موسیقی کشورمان وارد کرده است. در این نوشته قصد داریم تا مروری کوتاه بر بیوگرافی محسن میرزازاده که بیشتر با نام میرزاده هم شناخته می‌شود، داشته باشیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه بوده و حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای همین نوشته برای ما ارسال کنید.

کودکی ، نوجوانی و ورود به عرصه حرفه ای

محسن میرزازاده در اولین روز از ماه بهمن سال 1357 خورشیدی در مشهد به دنیا آمد. پدربزرگ وی یکی از نوازندگان بسیار ماهر در دوتار بوده است. این خواننده هنگامی که 11 سال داشت شروع به یادگیری نوازندگی کرد. او نخستین بار توسط پدرش به این زمینه علاقه مند شد. پدر او هر از چند گاه سازی می‌نواخت. محسن به طور اصولی الفبای موسیقی را از استادی به نام بهنام تاجیانی یاد گرفت.

او هم اکنون بر سازهای سه تار ، دو تار ، تار و دیوان تسلط دارد.

ورود حرفه ای او به دنیای موسیقی را می‌توان از سال 83 در نظر گرفت. سبکی که او در آن آغاز به فعالیت کرد ترکیبی از محلی و پاپ بوده است که آن را فیوژن می‌نامند.

او صاحب آلبومی به نام کوات است که اجرای فوق العاده ی یلدا عباسی نوازنده چیره دست ایرانی باعث درخشش هر چه بیشتر این آلبوم چه در ایران و چه در خارج از کشور شد.

چند نکته از زندگی محسن میرزازاده

این خواننده در دانشگاه تهران درس خوانده و از آنجا فارغ التحصیل شده است.

از نظر خودش آهنگ دلال او یکی از بهترین آثار خودش است.

او سال هاست که ازدواج کرده و یک دختر دارد.

او افتخارات بسیاری در کارنامه هنری و کاری خود دارد. او عضو نوازندگان ارکستر ملی است و هنرنمایی‌های وی بارها از رادیو و تلویزیون پخش شده است. او همچنین تیتراژ دو فیلم را هم تولید کرده است. یکی از آن ها فیلم مرد مجهول بود که از شبکه 2 سیما پخش شد. دیگری هم تیتراژ پایانی فیلمی به نام تورغه بوده است که از طریق شبکه تولید خانگی پخش شد.

او همچنین در جشنواره فجر سال 1376 مقام اول نوازندگی دوتار را کسب کرد.

اولین کنسرت وی در سال 1396 با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

دیدگاه خود را بگذارید