بیوگرافی علی یاسینی

دنیای موسیقی هر روز چهره های جوان و جدیدی را می‌بیند که از راه هنرمندان پیش از خود الهام گرفته و اما سبک خاص و منحصر به فرد خودشان را روی موسیقی خود پیاده کرده اند. همین تنوع سبب می‌شود تا هر کدام از ایشان طرفداران خاص خود را داشته باشند. علی یاسینی یکی از خواننده‌های جوان و خوش صدای ایرانی است که مدتی است به شهرت زیادی رسیده است. در این نوشته قصد داریم تا شما را بیوگرافی این خواننده آشنا کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید و حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای همین نوشته برای ما بفرستید.

تولد ، رشته تحصیلی و ورود به عرصه موسیقی

علی یاسینی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان در چهاردهمین روز از آذرماه سال 1375 خورشیدی در تهران متولد شده است. او یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فعالیت خود در زمینه موسیقی را از زمانی که 12 سال داشت آغاز کرد. او تا  18 سالگی یعنی تا سال 94 بیشتر در زمینه ترانه سرایی فعالیت می‌کرد. اما با گذشت مدتی تصمیم گرفت تا اولین قطعه خود را ساخته و به خوانندگی روی بیاورد.

او در همان سال قطعه ای به نام افسردگی را روانه رسانه ها کرد. با این که این کار نخستین تجربه حرفه ای وی بود، اما با استقبال خوبی مواجه شد. یک سال بعد قطعه ای به نام تلخ را منتشر کرد و سپس قطعه نترس. بیشترین شهرت وی به خاطر آهنگ نترس بوده است. انتشار این آهنگ تاثیر زیادی در شناخته شدن وی داشته است.

این خواننده در 22 سالگی توانست کنسرت برگزار کند و این یک رکورد جدید برای خواننده های کشور بوده است. او در ابتدا در تهران کنسرت داشت و بعد از یک سال توانست در تعداد زیادی از شهرهای کل کشور اجرا داشته باشد.

چند نکته از زندگی شخصی علی یاسینی

یکی از نکات جالب در رابطه با این خواننده این است که او تمام ترانه های آهنگ هایش را خودش نوشته است.

او طرفدار بارسلونا و پرسپولیس است. همچنین او علاوه بر ترانه سرایی و خوانندگی ، کار آهنگسازی میکس و مسترینگ هم انجام می‌دهد.

او همچنین برای خواننده های دیگر هم آهنگسازی و ترانه سرایی انجام داده است. از جمله آهنگسازی برای رضا گلزار ، شهاب مظفری و … .

او همچنین مهارت خوبی در نوازندگی دارد. از جمله سازهایی که می‌نوازد گیتار ، پیانو ، سه تار و گیتار بیس است.

او تا به حال ازدواج نکرده است.

دیدگاه خود را بگذارید