بیوگرافی حامد محضرنیا

تعداد کمی از خواننده ها با حضور در تلویزیون و ارائه آثار باکیفیت و همه پسند به شهرت می‌رسند. تلویزیون یک رسانه عالی است که با وجود ارتباطات گسترده در شبکه های اجتماعی هنوز هم رسالت خود را حفظ کرده است. حامد محضرنیا هم یکی از آن خواننده هایی است که با حضور در تلویزیون به شهرت زیادی رسید. حتما شما هم او را در برنامه های مختلف دیده اید که با اجراهای پر احساسش مردم را طرفدار خود کرده است. در این نوشته قصد داریم تا بیوگرافی این خواننده را به شما ارائه دهیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی ، تحصیلات و ورود به دنیای حرفه ای موسیقی

این خواننده در بیست و نهمین روز از خرداد ماه سال 1367 خورشیدی در اصفهان به دنیا آمد. مادر وی اهل تهران و خانه دار است و پدرش هم مهندس الکترونیک بوده و مازندرانی می‌باشد. خانواده او چهار نفره است زیرا یک برادر بزرگتر از خودش دارد. او هنگامی که در دوران کودکی به سر می‌برد علاقه زیادی به اذان گفتن داشت. او در چند مسابقه قرائت قرآن و اذان رتبه کسب کرد.

آنطور که خود این خواننده بیان کرده است، او علاقه زیادی به چند خواننده پاپ ایرانی داشته است و برای به دست آوردن آلبوم ها و آثار این خواننده ها تلاش زیادی می‌کرد. او برای مدتی کاپیتان تیم نوجوانان ذوب آهن بود و به همین دلیل علاقه زیادی به این تیم دارد. البته طرفدار پرسپولیس هم هست.

او نخستین کار حرفه ای خود را برای تیم ذوب آهن خواند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. هنگامی که ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد ، در استادیومی که 20 هزار نفر در آنجا حضور داشتند، این آهنگ پخش شد و همین واکنش‌های مثبت سبب شد تا او به این فکر بیفتد تا موسیقی را حرفه ای تر دنبال کند.

انتشار نخستین آلبوم

او در سال 1391 خورشیدی آلبومی به نام استثنایی را منتشر کرد که در راه تولید آن از هنرمندان بزرگی مانند محسن یگانه بهره برد.

او گفته است که با بیش از 30 مجری رابطه دوستی دارد و تیتراژهای زیادی را اجرا کرده است. او حدود 20 تیتراژ اجرا کرده است.

چند نکته از زندگی شخصی حامدمحضرنیا

حامد محضرنیا هر از چندگاه با پدرش در زمینه پروژه های ساختمانی فعالیت می‌کند.

یکی از ترانه های او را مریم حیدرزاده شاعر سرشناس ایرانی سروده است.

او همچنین گفته است که به اجرای کارهای مذهبی ، حماسی و ملی علاقه دارد.

او تا به حال ازدواج نکرده است.

دیدگاه خود را بگذارید