بهترین سریال های خارجی تاریخ

انتخاب بهترین ها همواره دشوار بود است. به ویژه در زمان حال که بسیاری از افراد به دلیل مشغله های فراوان خود و نداشتن وقت کافی نمی توانند همه برنامه های تولید شده در سینما و تلویزیون را تماشا کنند، داشتن فهرستی از بهترین ها می تواند بسیار مفید باشد. با افزایش تلویزیون های معتبر و سرویس های استریم مانند نتفلیکس، آمازون، اچ بی او و بیش از صد تلویزیونی جدید که در یک سال ایجاد می شوند، تمایز سریال های خوب از سریال های بزرگ بسیار دشوار است.

ما در دوره طلایی تلویزیون زندگی می کنیم. در چند سال گذشته برخی از بهترین مجموعه های تلویزیونی در همه زمان ها پخش شده اند. از درام های شخصیت محور گرفته تا نمایش های علمی-تخیلی و فانتزی با بودجه کلان با ارزش تولید در سطح فیلم. با استفاده کامل از امکانات سریال سازی بلند مدت قصه گویی با بلاک باسترهای شبکه های کابلی، ورود سرویس های پخش جریانی و ظهور نمایش های متفرقه از سازندگان متنوع، هنر تلویزیون در بالاترین حد خود قرار دارد.

هرگز رونق مجموعه های تلویزیونی مانند آنچه در حال حاضر داریم تجربه می کنیم نبوده است. بیش از یک دهه است که از یک دوره طلایی در تلویزیون لذت می بریم و این کاملا حماسی است. درام هایی مانند Breaking Bad و The Wire ما را بر روی صندلی هایمان میخکوب کرده اند. کمدی های شارپ و خرابکارانه مانند Arrested Development و Parks and Recreation برای تماشا بی نظیر و فوق العاده هستند. حتی سایر ژانرها نیز به لطف نمایش های باشکوهی مانند پیکی بلایندرز و بازی تاج و تخت به اوج های جدیدی رسیده اند. در ادامه به معرفی و دانلود بهترین سریال های خارجی تاریخ خواهیم پرداخت.

 

سریال The Sopranos – سوپرانوس

ممکن است اکنون سریال های تلویزیونی عالی تری نسبت به گذشته وجود داشته باشد اما واقعیت این است که تلویزیون همیشه روشی خارق العاده برای بیان داستانهای متفکرانه یا آشکار کردن یک رمز و راز محکم است. سریال سوپرانوس که پخش آن از آخرین سال قرن بیستم آغاز شد و به مدت 8 سال ادامه یافت، سریالی در ژانر جنایی و درام است. کمتر درامی به اندازه سوپرانوس توانست تعادل بین گروه بسیار بزرگی از شخصیت ها را که برای تلویزیون در اواخر دهه 90 نسبتاً جدید بود، برقرار کند. هر یک از شخصیت های این سریال به اندازه خود مجموعه به یاد ماندنی و پیچیده بودند.

سریال Lost – گمشده

گذشته، حال و آینده بازماندگان سقوط هواپیمای Oceanic Flight 815 به مدت 7 سال چشم ها را به خود خیره کرد. این سریال معمولاً بخاطر رمز و رازهایش به یادگار می ماند، بعضی از آنها حماسی به ثمر نشستند و بعضی دیگر … . تأکید آن بر داستانهای جانبی شخصیت محور، به ویژه در فصول ابتدایی آن، به نویسندگان این امکان را می داد که داستان های کوتاه شگفت انگیز از عشق، از دست دادن و اشتیاق را با کیفیتی شگفت انگیز به نمایش بگذارند. هر وسیله کشف شده در این جزیره اسرار بیشتری را در پی دارد، آیا آن ها به دنبال راهی برای رفتن به خارج از جزیره هستند یا اینجا خانه آنهاست؟

 

 

دیدگاه خود را بگذارید